Typiskt mammainlägg

Idag har jag varit på bvc med Lukas. I bilen in så bajade han stora kalaset och sen när jag skulle byta på honom så kissade han ner allt två ggr! När vi väl kom in till sköterskan sen så kissade han en gång till. Kiss på golv, mig och överallt. Tur att man är en rutinerad morsa vid det här laget! Han vägde 5900 nu, så han har gått upp fint på två veckor. Nu vet ni det oxå (kan bli lite ointressant sånt där).

Jag köpte med mig lunch hem och sen åt jag och mamma här hemma efter att jag hämtat barnen. Nu sover Lukas och Alice leker och Felix har en kompis här. Ser ut att bli en lugn eftermiddag. Fick sova gott i natt eftersom Lukas sovit dåligt under dagen så sov han åtta timmar i rad imorse och han somnade redan vid åtta igår.

Får nog sluta det här inlägget nu, har ju precis ingenting att skriva om haha.

Random, gamla kort från en blandad mapp 07-09























Kommentarer
Postat av: fröken C

´blir lite skillnad på katt när det är med och utan pälskappa! haha

här är hon ju bedårande



åh jag gillar kortet på alice med den beiga bakgrunden här, den är värd att förstora tycker jag, just för att den är så ren & enkel! kram på dig trebarnsmorsan!



glöm inte pysselkvällen!

2010-03-24 @ 09:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0