Ring ring why don´t you give me a call

Jag är populär just nu kan jag säga. Det ringer folk titt som tätt och vill att jag engagerar mig. Jag har visat vad jag går för och att jag kan tala för mig så nu ringer de mig. Och jag har omvärderat, något som jag aldrig trodde att jag skulle göra men det har jag gjort. Man måste hela tiden ligga steget före och tänka lite längre och det ska jag göra nu.

Kan inte skriva mer om vad det handlar om eftersom folk från "fiendelägret" finns här och läser haha. Snart ringer det igen......

Kan förövrigt tala om att det inte alltid är lätt att ha hand om läggningen själv. Tre barn som alla ska läggas ungefär samtidigt. Den ena vill inte duscha, den andra springer runt och hittar på bus och den tredje ligger i sin säng och gastar. But I did it once more. Man är väl ingen amatör heller. Nej nej man är trebarnsmamma och van vid att ha det lite hett om öronen. Och tro det eller ej men barnen är relativt lättskötta. Lukas sover från 19.30-6.30 varje natt nu. Lyxigt va!

Vart Kim är?? Han tog ett extrapass i vagnen. För nu brinner det i knutarna där oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0