Weird cell

Ännu en dag har passerat. Onsdagar är min favoritdag i veckan tror jag bestämt. Jag och älskling spenderar alltid två timmar tillsammans då. Först ere sneckern följt av Grey´s. Det är våran tid i veckan det. Annars hinner vi knappt ses. Men jag tänker inte ens på det längre. Förut tjatade jag och gnällde varje gång han var hemifrån (eller inte varje gång kanske). Nu bryr jag mig inte. Jag tar ändå hand om barnen så mycket så tiden går av sig självt och jag är så van så det bekommer mig inte längre. Som idag när han sa att han kanske skulle åka till Stockholm imorgon och sen komma hem på lördag. Jag sa bara: gör det du, eller gör som du vill. Likgiltig liksom. Men på onsdagar då vet jag att jag har min fina underbara brevid mig i två timmar på raken *yeay*.

Felix fick vara hemma idag oxå eftersom hans ögon fortfarande ser hemska ut. Tråkigt för honom att bara sitta hemma och glo men vad gör man? På kvällen följde vi med Kimpa till Skagersvik och handlade virke och hem till farfar och sågade. På vägen hem köpte vi pizza som vi åt till middag. Sen slängde vi kidsen i säng och såg på tv.

Alice fick tag på min mobil igår, hon hade den några få minuter men när jag fick tillbaka den så var den blöt. Varje gång jag slidade upp den så var den blöt på baksidan. Och sen dess har det gått utför. Det är rättvist att säga att den lever sitt eget liv nu. Satte alarmet på den för att vi skulle vakna imorse. Satte det på 6.30 och det började pipa tolv i natt och när jag kollade klockan på mobilen så var hon hav sju. Inte nog med det alla sms jag får lägger sig vart som helst. Inte som senast inkommet utan man kan åka på och leta bland flera hundra innan man hittar rätt. Och samtalslitorna är fuckade dom med. Jenny ringde förut och när jag skulle hitta hennes nummer så fanns det först fast det stod att hon ring i januari och sen fanns det inte längre. Tröttsamt!

Nummerupplysningen är tydligen inte heller att lita på. Skulle ha numret till pizzerian och fick ett sms med numret och när jag ringer så svarar ingen. Jag ringer fem ggr och tillslut svarar en stackars tjej som ger mig det riktiga numret. Då sms:ar jag det nya numret til upplysningen och får till svar att det går till pizzerian. Bra koll liksom. Den här stackars familjen lär ju ha varit med om det här ett par ggr.

Nu ska jag lägga mig och kolla på SATC i sängen. I helgen eller till veckan tar vi filmen va honeys!?





Kommentarer
Postat av: Lail

Hej!!



Ja gumman vi tar filmen så snart vi kan tycker jag! Tänker på dig!! Vi måste snacka lite nån dag snart tycker jag!

2010-05-27 @ 08:27:02
Postat av: Jeanette

ja till veckan tycker jag :-)

2010-05-27 @ 10:02:04
Postat av: Tina

Ja till veckan!!! =)

2010-05-27 @ 11:53:34
Postat av: Maria

Åh lilla Lail det här funkar inte längre. Nu får vi fan kamma oss hun! Och vi kom fram till att vi tar filmen på måndag och sen eventuellt nån mer trevlighet i helgen!?

2010-05-27 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0