ÅH!!!

Jag vet att jag ska hålla mig till listan. Men jag måste skriva om annat först. Det är en mycket bra fredag idag. Min kompis ska äntligen få åka in och föda barn. Hon har gått över tiden i 11 dagar nu. Nu sitter hon hemma med värkar och åker väl iväg idag någon gång. Det är så spännande så jag tror jag avlider! Finns det något roligare och mer fantastiskt än en förlossning? Skulle inte tro det! Jag är mycket säker på att de får en dotter. Men det återstår att se!

Kimpa kommer hem idag och det verkar som att han kommer ikväll och inte så sent. Alltså tidigt nog att barnen hinner träffa honom innan de somnar. Jag hoppas det iaf. Om en halvtimme kommer Felix hem från skolan. Det blir mys resten av eftermiddagen!

Som sagt det är en mycket bra fredag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0