Det kortaste strået

Buzzador i all ära. Men Kimpa är medlem på en liknande sajt. Det här fick han i posten idag. Gott för honom! Tur i oturen att det kom till honom och inte till mig som bantar haha.



Annars är det en lugn dag här hemma. Har precis hämtat hem trollen från dagis. Felix skulle promt iväg idag trots att han har lov. Nästa moment på schemat är mellanmål. Ikväll är det massvis på tv:n, det duger för mig.

Jag inser att jag är tråkig och enkelspårig. Skulle gärna vilja umgås med mina fina snart. Men alla har fullt upp, sånt är ju livet. Men den som väntar på nåt gott........

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bantar du? Hur? Och hur går det?

2010-11-02 @ 19:15:22
Postat av: Maria

Jenny: Ja jag kör igen. Jag äter mindre portioner, inget socker och bröd och så där. Har inte hållit på så länge så jag vet inte hur det går än. Time will tell :)

2010-11-02 @ 20:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0