Fortfarande minus

Jag har inte skrivit om min vikt och min bantning på ett tag. Det betyder inte att jag blivit en tjockis (för det e jag ju redan hihi). Jag har absolut inte slutat banta. I´m gonna get married! Så tänker jag varje gång jag vill stoppa nåt sött i munnen. God damn it! Jag har losat ett par kilon och fler ska det bli. Har inte följt Biggest loser men såg lite på finalen och man blir sjukt inspirerad. Det går om man bara vill. Det SKA gå!

Ikväll är det Robinson, typ det som händer. Fick ett paket från Lindex idag med massa fina kläder, här om dagen ett från H&M. Igår kom det även en massa Newbody. Så nu har vi en massa kläder i skåpen. Speciellt kidsen!

Nu pratar Kim om magsjuka jobbarkompisar, fy fan säger jag bara. Nu kör vi på Robinson istället.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Virrpannan

Duktig du är!! Längtar tills jag kan börja gå ner i vikt igen..usch nu är jag enorm!!!!



Ska du gifta dig??? wooohoo det skulle jag med när jag gick ner maaaaaaaaaaaassa i vikt. Bra mål det där=)



Sköt om dig



och magsjukan...nej nej den finns inte!



KRAMAR

2010-11-25 @ 22:16:31
URL: http://www.virrpanna.com
Postat av: Marie Sjögren

Härlig Maria, kämpa på =)

Vi ska också gifta oss till sommaren, 11/6 närmare bestämt =) Är det in dags för oss att ses snart? jag har ju inte fått sett lilleman än.. och snart är de inte så små längre... Kram

2010-11-26 @ 06:41:59
Postat av: Maria

Mitha: Tack så mycket! Ja men du har ju en fantastisk anledning till att vara stor! Du ska se att det försvinner sen när lill*n tittat ut. Åh hade du samma mål när ni gifte er? Va kul! Funkade bra som morot kan jag tro. Ha det så gott nu!



Marie: Tack vännen! Åh men va roligt!! Va glad jag blir! Underbart med bröllop! Det är verkligen dags att ses snart. Var alldeles för längesen och barnen är ju snart ett ju. Jag är öppen för förslag. Skulle mer än gärna träffa dig och söta Selma.

2010-11-26 @ 08:20:50
Postat av: Sara

ha en riktigt trevlig helg ni också! och kämpa på med vikten.. du är jätteduktig!!

2010-11-26 @ 10:03:42
Postat av: Maria

Sara: Tack Sara!

2010-11-26 @ 11:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0