Happy!

Känner mig så lycklig idag! Finns så mycket att glädjas över. Livet är fantastiskt! Jag ska träffa tjejerna idag, jag har fantastiska barn och man. Världens finaste vänner. Och sen har en kompis gått och gift sig. Jag visste att dom hade pratat om att gifta sig men det kom ändå som en överraskning. En mycket glad sådan! och Alexandra ska snart in på BB och få ett tredje barn. Linda ska oxå få en till vad det lider. Ja det finns mycket att glädjas åt helt klart.

Idag är Kimpa iväg och tar upp båten. Bättre sent än aldrig eller vad säger man? Vi har inte åkt med den en enda gång i år. Hoppas vi får träffas lite idag innan jag åker. Sover över hon Tina så vi ses imorgon igen om inte annat.

Vill tacka igen för alla peppande kommentarer. Jag blir så glad när jag ser era avtryck. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0