I´m not afraid to take a stand

Idag har varit en mindre bra dag. Men bara mindre bra. Det är dumt att klaga, det ska man inte göra i onödan. Man ska känna att man lever så ere bara. Nu väntar jag bara på att det ska bli kväll så barnen kan gå och sova. Lukas börjar bli trött och gnäller en del. Han har aldrig ställt några krav på mig men jag märker att han börjar bli mammig och ska gärna hänga efter mig. Så är det ju när de blir nio månader. Han har börjar vakna en del på nätterna så jag gissar på att han sover lite för mycket om dagarna.

Bantningen börjar bli jobbigt. Eller inte jobbig kanske men ibland är det svårt det är det. Det är en riktigt lång kamp. Men jag tänker inte ge upp, det tänker jag inte. Fan heller! Jag ska ha mindre äckligt fett på kroppen när den här resan är över det ska jag. Om jag går ner i vikt så kommer kanske en fantastisk sak hända. Jag har ett mål med det hela och det målet vill jag inte missa för något i världen. Nej mer motion och fortsätta kämpa. Livet är en kamp god damn it!

Nu ska jag börja på att lägga barnen. Ett efter ett, sen blir det Robinson och en banan.




Kommentarer
Postat av: jeanette

You go girl!!!!

Jag tror jag vet vad du menar på en stror grej kan hända, om det är det jag tror så vill jag det med :-) bara att kämpa på!

2010-11-12 @ 09:11:43
Postat av: charlie

snackar vi bröllop??!!!! yihhhaaaa

2010-11-12 @ 09:23:17
Postat av: mia

Heja heja Maria. Kämpa på det kommer att blir lättare i alla fall med suget, det försvinner efter ett tag.

Säger som ovan är det bröllop som är målet?

Kram

2010-11-12 @ 09:34:38
Postat av: Sara

Kämpa på du är jätteduktig!!!

2010-11-12 @ 13:18:06
Postat av: Maria

Jeanette: Tack gumman!



Charlie: Yes!



Mia: Tack vännen. Och jajamen bröllop it is



Sara: Tack!!

2010-11-12 @ 13:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0