I won´t quit!

Vill först börja med att tacka för alla era fina kommentarer! Ni är världens bästa. Tack! ♥

Klart att jag ska fortsätta kämpa. Det är ju bara att låta bli att stoppa in mat och gott i truten. Låter ju inte så svårt egentligen. Man ska inte ge upp så enkelt är det. Trägen vinner. Den här trägen SKA vinna!

Min mamma ville peppa mig och gav mig ett fint pris om jag går ner 10 kg. Min sambo vet hur gärna jag vill gå ner i vikt så han gav mig ett ännu bättre pris. Och ja ni hade alla rätt. Han sa att om jag går ner 20 kg så ska vi gifta oss! Och nej han är inte ytlig. Han är van att leva med en tjockis men han vet att jag så gärna vill gå ner i vikt och han vet att jag ännu hellre vill gifta mig. 20 kg är inte småpotatis men ingenting är omöjligt. Så varje gång jag blir sugen på att stoppa något i munnen så tänker jag på detta och då är det ännu lättare att låta bli. Finns inget jag vill mer än att gifta mig med min fina man.

I helgen kommer jag att unna mig lite vin men snacksen får jag ge fan i. Samma sak med farsdagstårta. Förlåt att jag tjatar om allt ätbart men det är tamefan omöjligt att inte göra det. Man måste ju hela tiden tänka på vad man ska och inte ska äta.

Det blir en lugn helg. Imorgon ska jag träffa tjejerna för bowling, vin och babbel. Annars blir det riktigt lugnt. Ska förbereda inför veckan. Kimpa åker bort så jag blir ensam nästa vecka. Kan vara skönt att ha vissa saker klara då som handling, städning mm.

Bjuder på några bilder på min minsta goding




Det händer mycket med Lukas nu. Han ställer sig upp överallt, med hjälp av stöd såklart. Fina lilla prutt.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Leta reda på en bild av din drömbrudklänning och skriv ut den i massor med exemplar, klistra/tejpa upp den överallt! Då om nått blir du taggad!

Kram

2010-11-12 @ 15:49:24
Postat av: Maria

Ja du har säkert rätt! Jag har dock inte hittat nån favorit än. Men däremot flera jag väljer mellan. Får rikta in mig på en och sen köra hårt!

2010-11-12 @ 21:06:40
Postat av: Emelie

Håller med Anneli där uppe, gör så, så ska du se att du blir så taggad att det bara rasar av dig! Kör hårt Maria!!!

2010-11-13 @ 07:25:53
URL: http://frokenmli.blogspot.com
Postat av: Maria

Ja det är ingen dum idé! Tack Emelie!

2010-11-13 @ 10:54:18
Postat av: Anneli

Ännu hellre ska du gå till en brudaffär och prova ut en klänning som är för liten nu, klä på dig den och knäppa ett kort och sätta upp överallt hemma!

2010-11-13 @ 11:11:01
Postat av: Kicki Hollvaster

hej !

Vilken underbart fin och härlig blog du har!

Kunde inte låta bli och berätta för dig vad jag gjorde i mitt kämpande för att gå ner i vikt!

Titta på hemsidan och kolla in produkten FIT - en kanonhärlig produkt som finns massa bra fakta att googla på som visar att den är riktigt hälsosam. Man äter mindre och man BLIR TOPPENGLAD och på hugget av den. Jag lyckades nå mitt upsatta viktmål.Det är underbart att se och höra alla nöjda användare! Du kan gå in och tävla på sidan om du vill-och få pengar till produktköp! Även om du inte är intresserad så finns en jättebra detaljerad viktrapport man kan få helt gratis!

LYCKA TILL OCH TACK FÖR LÄSSTUNDEN PÅ DIN FINA SIDA!

2010-11-13 @ 18:39:37
URL: http://www.wellnessbutiken.com/KAH
Postat av: angelica

allt bra med dig? :)

2010-11-13 @ 19:09:48
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: Madde

Så söt ;)!

2010-11-13 @ 19:35:35
URL: http://typei.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis (i förskott typ)! Vad glad jag blir. Jag tror att du lyckas och hoppas även att du lyckas hålla dig kvar där. Hoppas vi ses snart. Kram!

2010-11-14 @ 09:22:36
Postat av: Maria

Jenny: Tack! Du är så snäll :)

2010-11-15 @ 16:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0