Kampen går vidare

Måndag igen. Idag gör jag iordning lite inför kvällen. Ska ha ett ljusparty som ni vet. Har bakat ännu mer och ska snart städa. En underbart god soppa kokar på spisen. Jag älskar soppor! Det har jag alltid gjort. Dagmamman jag gick hos när jag var liten var snål och lagade ofta soppa. Antar att viss av min soppförälskele kan skyllas på henne. Snart vaknar lilleman och då ska han få lunch. Det behöver små växande pojkar ♥

Ställde mig på vågen imorse och jag har gått ner 3 kg sen jag startade min diet. Kunde ha gått ner mer men har inte motionerat ett endaste dugg. Men tre kg är bra och jag är glad att vågen pekar neråt. Jag är inte längre hungrig så där som man kan vara när man bantar. Jag känner mig nöjd efter mina mål och jag klarar kvällen på enbart en morot eller en banan. Igår såg vi på film jag och Kim. Han hade god choklad och godis och jag åt en morot men jag led inte för det. Men visst kommer det att komma tuffa dagar men man får ta en dag i taget och kämpa. Jag har ett mål med det här och det är ett fantastiskt sådant.

Wish me luck!





Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad duktig du är! Heja! Heja!

2010-11-08 @ 12:23:14
Postat av: Maria

Tack snälla du!

2010-11-08 @ 13:33:37
Postat av: Mia

Heja Maria va duktig du är! Håller tummarna för att du ska få fler bra dagar å att du inte får fler med godissug. Hör hur jag hejar på dig ända från Mölköm vet du. Kramen

2010-11-10 @ 09:16:31
Postat av: Maria

Åh tack! Vad du är snäll! Hur är det med er alla?

2010-11-10 @ 10:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0