Finally some wine

Äntligen kväll! Som jag har längtat! Jag är så trött. Det är sviter man får ta när man är ute. Men det var väldigt trevligt igår. Vi bowlade och drack cider sen åkte vi till Jacobs och käkade. Jag beställde en vegetarisk sallad och fick mat för ett helt kompani. Sen drog vi hem till Tina och satt där och drack vin, åt snacks och snackade. Sen drog tjejerna hem och då gick jag och Tina och lade oss och snagglade vidare. Imorse när vi vaknade så åt vi frukost sen kom Kimpa och hämtade mig. Vi åkte och handlade, tvättade svärmors bil och tankade. Sen hem till ett hus fullt av barn, svärmor och svåger. Fixade mat till alla och sen plockade jag tvätt, badade barn och plockade disk i vanlig ordning. Det är otroligt kul att komma ut och träffa tjejerna. Men det är ju inte så att man har någon chans att vila upp sig när man kommer hem. Fullt ös ända tills barnen lägger sig. Men det är sviter man får ta. Nu ska jag se på tv en stund innan jag lägger mig. Kimpa ser på någon halvkass film som jag tackade nej till eftersom jag vet att utgången blir att jag somnar efter tio minuter. Men jag funderar på att joina honom en stund ändå.






Linda med bulan


Födelsedagsbarnet fick presenter


Snacks fanns det gott om


Jag ber Jeanette att göra ett kråmakort och det blir supernsyggt såklart. Svårt att bli annat med henne på kort



Tack tjejer! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0