Show me heaven

Har haft en härlig helg. I fredags kom Kimpa hem och han möttes av kramsugna barn och en kramsugen sambo oxå om jag ska vara ärlig. På fredagkvällen såg vi Grey´s som jag spelat in. På lördagen kom svärfar förbi på en fika och sen kallade vi in mamma som barnvakt. Tog med oss Felix och Alice till lek och buslandet i Örebro. Åt lunch på Max i Karlskoga. Äntligen så provade jag på en fajitasallad. Den var faktiskt helt okej. Salsan var sjukt stark men annars god. Mycket godare än Donkens sallader om man säger så. Lekte ett par timmar. Hade jättekul men fick rätt ont i knäna. Efteråt åkte vi till Marieberg och tydligen befann sig de gamla Idoldeltagarna där. Handlade lite kläder till kidsen. Måste lugna ner mig. Har beställt kläder från H&M och Lindex inom loppet av några dagar. Men det är ju såå kul att shoppa! Köpte en superstor godispåse som kidsen fick snaska i baksätet. Men de somnade ändå. Lördagkväll bjöd på ett spännande Dexteravsnitt.

Igår var vi hemma och skrotade halva dagen. Sen åkte vi iväg på Felix simskoleavslutning. Barnen fick visa upp vad de hade lärt sig. De sänkte botten på bassängen så den blev lika djup som den stora och sen fick barnen simma. Felix simmade igenom hela bassängen själv. Vi var mycket stolta! Efteråt bjöds barnen på fika och varsin godispåse. Sen åkte vi och veckohandlade på soop. Såg på Inception på kvällen. Jag somnade direkt och sov igenom hela filmen. Jag har sett den förut som tur är. Sen när vi skulle sova så var jag hur pigg som helst. När jag väl somnade vaknade Lukas och skulle ha välling. Sen vaknade Alice 4.15. Fick sammanlagt 3 timmars sömn i natt, härligt!




Felix gör tummen upp innan han ska hoppa i vattnet






Lukas gillar inte blixten

Har bokat shoppingdag med tjejerna. Åker Lussetåget till Göteborg i år igen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0