Frisk igen

Ja jag blev ju sjuk då, precis som jag befarat. Men kommer ni ihåg att jag sa att det skulle gå över snabbt?? Ja det gjorde jag och det gjorde det oxå. Mådde dåligt igår kväll när jag gick och lade mig. Somnade 1,5 timme innan jag vaknade vid ett i natt. Sen låg jag vaken till fem. Kunde inte sova, jag var alldels för varm. Var uppe och tog tempen som låg på 39, åt en banan och tog en treo. Men det gick inte att somna. Slumrade till vid halv fem men då började Alice ropa. Somnade vid fem och vaknade av klockan halv sju. Så tre timmars effektiv sömn fick jag. Bad Kim vara hemma idag eftersom jag skulle ha Alice hemma. Trodde inte jag skulle palla med dagen. Så han var hemma och jag slumrade lite mitt på dagen. Nu mår jag kanoners, är fortfarande seg och trött men frisk. Ändå hade jag superont i halsen inatt och hög feber men nu är det borta. Så är det ofta för mig. Speciellt om jag tar smärtstillande då brukar febern försvinna och inte komma tillbaka. Konstigt, men jag är tacksam. Har inte tid att vara sjuk.

Vi har tagit det väldigt lugnt här hemma idag. Nu på kvällen kom Kims syskon och pappa hit och åt mat. Kims brorsa lagade tacos åt oss, mycket trevligt! Imorgon ska vi fira svägerskan som fyller 30 år. De kom hit till mamma i eftermiddags men vi har inte setts än. Ska bli så kul att träffa dem imorgon. Blir intensivt umgänge både lördag och söndag. Hela helgen tillbringas med familjen. Lovely!

Nu ska jag dra ett avsnitt Grey´s sen blir det sängen. Ha en härlig helg hörrni! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0