ÄÄÄÄNTLIGEN

Csn har krånglat med mig så länge nu så jag nästan blev tokig. Jag skulle ha fått pengar för 2-3 veckor sen men icke. Har kontaktat skolan som har kämpat och intygat för csn att jag börjat studier tre gånger nu. Idag ringde dem och gav mig tips på hur jag skulle gå tillväga. Sekreteraren sa att de aldrig förr varit med om nåt liknande. Och samma svar från csn gång på gång, skolan måste intyga. Kom på den briljanta ideén att klistra in mailkonversationen mellan mig och sekreteraren på uni och det gav jävlar i mig frukt. Nu kommer pengarna, på torsdag närmare bestämt. Kan säga att dem är efterlängtade. De behövs till en massa. Kläder till kidsen och mig och Kim, ja allihop, skor, jackor, kry

Lovely, Tradera here I come!

Kommentarer
Postat av: charlie

du får köpa det på ullared!

2010-09-15 @ 08:51:06
Postat av: Maria

Charlie: Ja jag får väl det. Synd bara att det är så mycket pengarna ska räcka till!

2010-09-15 @ 10:00:56
Postat av: jeanette

HAHahha....

Vad skönt att dom äntligen kom :-)

2010-09-15 @ 10:14:00
Postat av: Sandra

Låter som typiskt CSN, krångla är någonting de kan iaf :). Men skönt att det har löst sig för dig.

2010-09-15 @ 10:36:36
Postat av: Maria

Jeanette: Ja det var på tiden om man säger så.



Sandra: Ja csn är inte att leka med ;)

2010-09-15 @ 12:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0