Elin

Nu är alla friska och på dagis och skola igen. Var dom förvisso redan igår. Lukas snorar en del fortfarande men sover betydligt bättre på nätterna. Vaknar ibland men ger jag honom bara nappen så somnar han om sen. Skönt, man blir knäpp när man inte får sova. Har precis lämnat Alice på dagis och Lukas ligger på golvet och leker. Han ska snart sova och då ska jag äta lite frulle. ja på den nivån är det, händer nada. Ränner mest runt på möten känns det som. Två förra veckan och två denna vecka. Igår var det föräldramöte på dagis och innan dess var jag nere och lämnade av Felix på fotbollen.

I måndags ägnade jag mig åt min älskling. Han ville promt se en dålig film så jag lade mig i hans knä och sympatitittade (eller somnade kanske man skulle säga). Igår var det efterlust för hela slanten. Följer det här med Elin rätt hårt. Kanske för hårt. Har luskat och fått fram bild och namn och adress på killen som sitter anhållen. Facebookprofil med, hans fru avslutade sin FB igår. Jag vill oxå påpeka att jag aldrig skulle göra nåt med de här uppgifterna. Var bara nyfiken på fallet och fick allt det här. Men det finns det säkert andra som gör. Han nekar ju än så länge men erkänner att det är han som varit med på vagnen. Sannolikheten att hon sen skulle träffa på nån annan som mördat henne är ju inte speciellt stor. Och man ser ju tydligt hur han söker sig till henne på vagnen. Det är ju så jävla vidrigt och fel. Han trodde att han hade rätt till henne och antagligen har han både våldtagit och mördat henne. Vad bor vi i för jävla värld? Och det är inte ens det mest prioriterade i media nej nej valet står högre. Det har blivit mer eller mindre vardagsmat det här med mord. Stället hon försvann på är ju inte det tryggaste om man säger så. Vissa delar i Göteborg vill man inte vistas i så är det bara. Och hennes stackars familj. Vilket helvete dem går igenom. Såg att Joel Kinnaman hade skrivit på Facebooksidan att det var hjärtslitande och det är det verkligen. Jag lider så med dem. Så jag hoppas verkligen att de har rätt kille. Kanske är det EY och då hoppas jag att han får det straff han förtjänar. Fast vi bor ju i Sverige så det får han självklart inte.

Nu ska jag lägga lilleman och äta lite för att sen sätta igång med pluggandet.

Kommentarer
Postat av: jeanette

Lilla dektetktiven

2010-09-30 @ 10:56:22
Postat av: Maria

Yes!

2010-09-30 @ 11:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0