Füssball

Fick oväntat dra iväg med Felix på fotbollsträning som började idag. Det blev snabba puckar och jag kokade ihop lite gröt till kidsen eftersom jag inte förberett någon middag. Det led dem inte av, de var lyckliga som slapp äta vanlig mat. När vi kom hem och Felix fått kvällsmat, duschat och lagt sig så insåg jag att vi glömt att göra Felix läxa som ska vara inne imorgon. INTE bra. Men som tur är fixar han den så lätt, så det gör vi imorgonbitti efter frukosten. Ibland räcker tiden inte till, den glömdes helt bort eftersom det blev fotboll istället. Nästa gång gör vi den på direkten istället.

En fröken på Alice dagis berättade om en incident med fröken tvärtemot. De hade klätt iordning Alice på dagis och sa till henne att vänta inne tills en fröken gick ut. Gå inte ut Alice sa de. Vad gjorde Alice då?? Jo mycket riktigt hon öppnade dörren och sprang längst ner i skogen på gården och ställde sig där. 1-0 till Alice!

Jag fryser så jag skakar, är så jäkla kall. Ska krypa ner i sängen eller i soffan under en filt. God natt!

Kommentarer
Postat av: Sara & Tyra

Sicken liten busunge!! Låter som min ungefär;)

2010-09-16 @ 11:50:47
Postat av: Maria

Sara: Haha ja det kan jag tro. Rara små liv!

2010-09-18 @ 20:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0