Just to make it clear

"Nu har du målat upp dig som värsta rasisten" Har jag det? Vill i så fall bara klargöra ett och annat. Rasist är jag icke, inte på något vis. Jag vill bara mena att vi lever i en demokrati och folk måste få rösta på vad dem vill, hur skrämmande det än må vara. Och det finns en gråzon vill jag oxå poängtera. Man kan tycka vissa saker utan att ta parti för Sd eller ens vilja rösta på dem. Och jag tänker absolut inte skriva nån status på FB om att de som röstat på SD minsann kan ta bort mig från deras vänlista.

Okej?

Har förövrigt haft en lugn dag. Har inte fått så mycket gjort dock. Kimpa är hemma och tar hand om Alice. Imorgon ska vi kolla på ett till hus. Men det ger mig inga bra vibbar. Är helt övertygad om att det inte finns någon kärlek i det huset. Men kolla kan man alltid göra.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker absolut inte att du är rasistisk. Alla har olika åsikter och jag kan bara hålla med dig i det du skrev om att man ska kunna ta hand om de man tar in. Inte bara trycka ihop dem i ghetton och sen inget mer.



Hoppas Alice kryar på sig snart. <3

2010-09-20 @ 22:18:36
Postat av: Maria

Sandra: Tack! Precis man ska kunna ro det i land.

2010-09-21 @ 09:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0