Massa fina tjejer hela dagen lång

Idag har det varit fullt ös hela dagen. Gick upp vid halv sju och började städa, fixa lunch och baka. Sen kom Sofia och Mia hit med sina bebisar. Vi satt och pratade och åt och tog en liten promenad i kvarteren. Underbart att ha dem här ♥. På eftermiddagen åkte jag till karlstad och hem till Therese. Dit kom även Marie och hennes dotter Selma. Var så kul att träffa dem igen. Selma är född några veckor efter Lukas och jag har inte träffat henne förrens nu. Selma var en mycket söt flicka med en helt underbart skratt.


Lukas och Emilia


Ossian med de goa kinderna

När jag skulle åka buss till stationen i Karlstad så funkade inte smsbiljett funktionen. Chauffören var snäll och lät mig åka med ändå. Var tydligen fler som hade haft samma problem. Dum som jag är så skickade jag flera sms. Fick bekräftat först nu att de gått fram. Bara tre timmar försent. Det blev en dyr bussresa det haha.

När jag kom hem sov hela huset, själv är jag pigg som en lärka. Men det är en dag imorgon oxå. Så jag kryper nog ner i sängen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0