Alone!

Familjen har precis lämnat boet och jag sitter hemma helt själv och spelar musik så det dundrar i huset. Egentid så det står härliga till! Jag ska äta, duscha och sminka mig och dra iväg till stan. Malin har trettioårsfest idag och den ska jag på. Men jag är inte helt känslokall, det drog lite i magen när bilen med man och barn körde iväg. Men jag har haft en härlig dag med dom. Alice har kört med mig haha. Mår nästan lite illa av all sol. Jag är lite värmekänslig, men fan va gott det var.

Kim har sågat och spikat list hela dagen. Nu är vardagsrummet inflyttningsklart och snart kommer soffan.

Nej dags att sätta lite fart här, jag ser bokstavligt ut som skit. Håret är ruskigt fett. Blir en utmaning att se ut som att jag är redo för fest (if I ever will haha).

Jag kommer att vara en bra sambo och förbereda allt inför kvällen. Så att det blir lite lättare för Kimpa att slänga de små i säng när han kommer hem och de är trötta. Damn what a good wife I am :)




Kommentarer
Postat av: Amanda hesslin

sv: tack detsamma :)

2011-05-01 @ 00:11:28
URL: http://haningebrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0