Fredagsnöje

Sitter och slöar och lyssnar på underbara Adele. Felix är ute och cyklar och Alice och Lukas sover. Felix har haft två kompisar här på förmiddagen så det har varit drag. Tog med dem och köpte glass och sen badade de och Alice i poolen. Det var 15 grader varmt (eller kallt). Jag stod och tittade på dem och kunde inte låta bli att skratta åt dem. De såg så roliga ut när det skuttade omkring och skrek. Men de var i ett tag iaf. Blev lite konflikter och när jag tröstat Felix och skulle ta hans tallrik för att lägga på mat så råkade jag slå den på ögat på honom. Dumt dumt, man gör sitt bästa men det blir jäkligt fel ibland haha.

Så nu är det lugnt i huset och jaf njuter i fulla drag ska ni veta. Min käre sambo ska åka och klyva färdigt veden direkt efter jobbet. Roligt fredagsnöje säger jag! Vet inte alls vad vi ska roa oss med i eftermiddag/kväll. Känner mig lite trött och bara tanken på att laga middag sen känns blä.

Lägger in lite somriga bilder för att förhöja mitt humör


Kräftfest på altanen augusti 03


Gotland 04


Farfars gamla stuga 05


Åh vad jag älskar den här bilden! Finaste fina ♥












Tvättäkta toffelbränna det är riktig sommar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0