Vet att jag är lite knäpp

Blir inget roligt inlägg detta. Är inte alls på nåt humör. Har jobbat på en nytt ställe och det funkade bra men man blir väldigt trött. Det tar på krafterna faktiskt. Kom hem och möttes av en skrikandes Lukas. Han skrek och skrattade av lycka och jag fick hur många kramar som helst. Det var underbart! Fick i mig lite mat och badade Lukas och fixade innan barnen skulle sova.

Annars sitter jag och saknar Cocos och det blandat med trötthet gör att jag gråter tills det är svårt att andas. Inser att det kanske verkar löjligt men det bjuder jag på! Funderar på om ett år var allt vi fick med den underbara kissen. Känns ledsamt, det räcker med att vi förlorade hans mamma för ett halvår sen. Vill inte bli av med ännu en katt.....























Svårt att hitta en vackrare katt! ♥

Kommentarer
Postat av: jeanette

Hoppas att han kommer hem snart!!!!

2011-08-15 @ 21:50:33
Postat av: Emelie

Håller en tumme på att han kommer hem snart!!! Ens husdjur är ju familjemedlemmar de oxå så jag förstår dig! Kram

2011-08-15 @ 22:39:37
URL: http://frokenmli.blogspot.com
Postat av: Sara

Han är verkligen vacker! Hoppas att han snart är hemma. Håller tummarna!!!

2011-08-15 @ 22:46:46
Postat av: Maria

Åh tack tjejer ni är så rara! Han är hemma nu!

2011-08-16 @ 07:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0