110208

Ni vet den här reklamen Cashbuddy.se där de sjunger en massa. Jag och Kim satt och dividerade om vad det var de sjöng. Jag hade fått för mig att det kanske var cashmoney.se medans Kim trodde att det var cashbuddy men han var allt annat än säker. Knepig reklam. Imorse när jag lyssnade på radion så hörde jag denna reklam igen. Den här gången mycket preciserad.

Cashbuddy.se c a s h b u d d y . se Bokstaverade en tjejröst extra noga. Skönt då var det inte bara vi som hade svårt att uppfatta den reklamen. Jag menar rätt misslyckat att göra en reklam som inte når ut.

Annars lugnt. Lagar mat. Tomater, korv, ost och massvis med champinjoner är dagens huvudingredienser tillsammans med tagliatelle.

Hur det kommer att smaka? Ingen aning, jag kommer inte att äta det så mig kvittar det ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0