En pojk är född!

Blev inte utan internet så lång tid. Kimpa kom på att det kanske kunde vara nätadaptern som det var fel på. Han hämtade ner en ny och testade och yes! Han fixar allt, inget som inte får en lösning. Jag är mycket tacksam. Hej jag heter Maria och jag är internetberoende! Hellre ingen tv än dator om man säger så. Har facebookat med mobilen litegrann iaf.

Det är en STOR dag idag. Min älskade Linda födde sin andra son idag! Det var planerat snitt så jag visste att han skulle komma idag och vi visste att det var en kille. Det är så fantastiskt roligt! Pratade med henne förut. Hon mådde väldigt illa och kräktes mycket men annars verkade hon pigg. Grattis älskade du! Jag längtar efter att få komma och hälsa på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0