Jag behöver......SÖMN!

Planen var att ställa mig och steka pannkakor nu när jag hämtat kidsen! Det går inte kan jag säga. Jag är så trött. Det enda jag kan tänka på är att sova. Jag planerar i huvudet hur jag kan vila huvudet så pass mycket att jag får slumra till. Natten var hemsk. Jag vet att jag klagar men det var den. Lukas vaknade hela tiden. Ställde sig upp, pratade och grät som vanligt. I natt väckte han Alice som började gråta och skulle ha....välling! Man skakar den där jäkla flaskan men man känner sig knappt vaken ibland. Det är som i en dimma. Jag somnade om vid fem. Räknade ut att jag fick mellan två och tre timmars sömn. Försäkte att vila under dagen men Lukas sov dåligt och då finns det inga chanser för mig heller.

Alice är lika trött hon oxå. Hon har varit på dagis hela dagen och inte sovit där, det gör hon nästan aldrig. Hon fixar inte det kan jag säga. Utan somnar när hon kommer hem och somnar hon inte och jag kan hålla henne vaken så är hon sur som ättika. Ska prata med dem imorgon. Men jag vet att de har svårt att få henne att somna, men hon behöver det. Jag och Kim har märkt att desto mer sömn hon får desto bättre. När hon sover middag hemma så sover hon längre på morgonen sen och somnar utmärkt på kvällen ändå. Om hon inte somnar för sent vill säga. Lukas gnäller så han är nog trött han med. Blir så när man inte sover på nätterna.

I´m going insane!

Nu ska jag invänta sambo som ska steka pannkakor sen ska jag pallra mig iväg på styrelsemöte. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0