Kärlek

Satt nyss med en nyvaken Lukas i knät. Alice skulle givetvis upp hon oxå. Så jag satt med mina små hjärtan i knät och sen kom Fleeze och attackerade oss med kärlek. Men Alice blev lite fundersam. "Han får inte slicka på min tröja". Katten var väldigt pussugen om man säger så. Det är verkligen kärlek att sitta med de små med Felix med så klart men han sitter sällan i knät längre. Idag är det en bra dag! Det är det väl alltid iof. Fick frågan om jag var lycklig idag och svaret är ett sjungande JA! Men jag är så fruktansvärt trött. Sitter och fnittrar åt tanken, fan vad trött jag är. Vet inte vad det var med Lukas inatt men han var vaken mellan tolv och fyra. Han fick välling och han bajsade. Däremellan vaknade Alice oxå. Jag fick tre timmar sömn inatt. Jag vill väldigt gärna se tv med älskligen ikväll men jag vet att det blir ett dött lopp.

Men livet är härligt god damn it! Har världens finaste barn, man, familj och kompisar. I´m a lucky lady!

























(Dessa kort har vi i årets kalender)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart!! Visst är det härligt... Man kan gnälla ibland fast så kommer man till insikt, allt är ej perfekt och det är mycket man önskar Men lyckan finns runt en hela tiden i familj och vänner!!

2011-01-20 @ 19:39:12
Postat av: Linda

Haha .. Glömde hälsa från mig.. Lail =)

2011-01-20 @ 19:41:04
Postat av: Maria

Ja men visst är det så! Vi har tur båda två. Njut av dagen nu gumman. Nu är det låååångledigt!

2011-01-21 @ 09:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0