10 & 11/7

Tänkte uppdatera en snabb sväng innan frukost och dusch och allt vad det är. I söndags fyllde Kimpa år så då åkte vi till Skövde och åt en massa god mat. Var våran familj, Kims och mamma. Sen åkte vi vidare till Mariestad där vi fikade vid vänern. Barnen lekte medans vi satt under filtar runt ett bord, mycket härligt. Sen åkte vi hem och lade barnen.

Igår drog jag till Deje och hem till Pernilla. Mia, Sofia och Ulrika kom dit oxå. Eller ja egentligen åkte jag till Karlstad där Ullis hämtade upp mig. Vi åt en massa gid mat och supergoda pajer och pratade ett par timmar. Underbart trevligt. Hoppas vi ses snart igen! Vi gick ihop på universitetet och träffas fortfarande regelbundet, tycker det är härligt.

Imorse slog det mig att jag ska på fest på lördag och behöver nya kläder tills dess. Beställde sex klänningar på stört så förhoppningsvis ska jag ha något att ta på mig på lördag. Vi är fyra tjejer som åker ner till Göteborg på fest. Ska bli kul!

Nu ska jag fixa frulle. Sen ska vi till Hova riddarvecka med familjen Larsson!







Tack tjejer! Speciellt till Pernilla för all god mat! ♥

Hade tydligen 13 årig förlovningsdag igår. Älskar dig Kim! Du är den bästa mannen man kan ha. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0