Life is sweet!

Nu är fredagen över. Har inte gjort mycket alls. Vägrade gå ut i regnet och tog en mysdag inomhus. Vek tvätt och plockade och hängde med barnen. Kim målade och byggde lite. På eftermiddagen åkte vi och hämtade ut lite kläder som jag beställt. Sen en sväng till Maxi. Kom hem och käkade lite. Barnen fick lite godis framför tv:n och Lukas gick runt och tiggde. Smakade ju gott ju. Barnen har inte fått godis på länge så det var de väl värda. Men vi har kommit in i semestermode. Hade tänkt att försöka låta bli men men tog en dag så var det kört. Idag var barnen vakna till nio. Ska försöka skärpa oss men är det semester så är det!

Har även provat kläder idag. Fick hem fem klänningar, tröjor och tights. Har valt ut morgondagens outfit. Kommer givetvis vara tjockast på festen men med lite tur så blir jag iaf inte den sämst klädda. Hoppas kan man ju alltid! ;)

Imorgon åker jag till Göteborg med några vänner. Ska bli så jäkla skoj! Jag älskar tripper av alla de slag. Är det bästa som finns. Förutom mina små stjärtar, de är det bästa som finns. Åh jag är helt chanslös här hemma. Går runt och pussar på dem och ja det är helt sjukt. Snacka om kärlek! Njuter av deras sällskap. Så just nu är livet verkligen på topp. Sa det till Kim förut. Att tack för att jag har dig och mitt liv. Han skrattade och undrade hur jag menade. Ja men sa jag jag kunde lika ha nån annans skitliv. Man ska vara tacksam för allt fint man har!


Nu ska jag fixa lite här hemma. Ha en härlig helg nu!


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig Maria, varför gå runt och klaga hela tiden? Vart leder det? Ingenstans!

Tror jag vet vem det är du menar, om det är där vi var sist? ;-)

Jag skickade en vänförfrågan till dig på FB förresten.

Kram

2011-07-16 @ 10:57:34
URL: http://annaochlivet.blogspot.com/
Postat av: Maria

Anna: Ja men eller hur?! Bättre att försöka se det positiva i saker. Jajamen då vet du vem jag menar! För det var väl en del gnäll? Ja jag såg det, kul!

2011-07-18 @ 22:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0