The bitch is thirty!

Jaha då var man trettio då! En gammal silverräv, en gammal nucka. Som min kompis sa nu har du lämnat tjugoårsåldern och blivit kärring. Men gärna för mig! Hade en bra födelsedag. Svärfamiljen och mamma kom hit och vi åt och umgicks. Fick en massa fina presenter. Blommor, greys, pengar, parfym, hudvårdsprodukter, ack. tank, vin mm.

Idag har jag jobbat och ska göra det hela veckan. Jobbar med två unga tjejer. Men det är inte alls som jag är van vid. Barnomsorgen går ju på halvfart på sommaren och det är ganska lamt. Känns som att man inte gör någon nytta. Bara sitter av tiden och gillar jag inte riktigt. Men men det är kul att jobba. Nu sitter jag här, sen blir det tv:n nån timme eller så.

Slänger in en massa bilder istället.






























Kommentarer
Postat av: Anna

Men inte visste jag att du fyllt år!

Grattis i efterskott Maria och välkommen in i 30-klubben! :-) Fina bilder på din familj.

Kram

2011-07-05 @ 17:14:45
URL: http://annaochlivet.blogspot.com/
Postat av: Maria

Anna: Haha tack så mycket! Nu är jag där jag med. Ses imorgon antar jag!? :)

2011-07-05 @ 19:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0