En mycket bra söndag

Fick sovmorgon imorse. Var inne och lade ner Lukas när han vaknade och grät och det visade sig att klockan var halv sju. När jag gick in till honom så trodde jag att den var halv fem. Han somnade om och jag fick väcka honom vid halv tio.



Direkt när jag klivit upp ur sängen gick jag och bakade scones som vi avnjöt till frukost



Städade, duschade och fixade sen tog vi en promenad till affären och köpte fika. Efter lunch så dök M & R upp med sina flickor. Barnen fann varandra direkt och lekte som bara den och sen fikade vi och gick ut. Det var supertrevligt!








När de åkt hem lagade jag tacos och Lukas lade upp på sin lilla tallrik och jag och Kim stod brevid alldeles tårmilda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket härligt kort i träden å vad gott med scones, själv får jag aldrig till dom :(

2011-10-18 @ 11:45:12
Postat av: Maria

Tack! Inte? Bättre lycka nästa gång då ;)

2011-10-18 @ 20:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0