Fredagsmys

Äntligen fredagkväll! Underbar känsla! Dagen har varit okej. Gick upp med barnen imorse och fick iväg Felix till skolan. Sen spenderade jag dagen med familjen. Kim var pappaledig så alla utom Felix var hemma. På eftermiddagen åkte jag och jobbade ett par timmar. Sen hem och bakade pizza. Sen fick Alice och Lukas lite chips framför tellyn och nu sitter Felix där och gottar sig. Småttingarna ligger redan. De var trötta och gnälliga och har varit mer eller mindre hela dagen. Alice har också börjat trotsa igen. Och Lukas är ett litet surskaft. Älskade små stjärtar! ♥

Ser fram emot kvällen och hoppas på ett avsnitt Dexter tillsammans med mannen min. Känner mig inte bra. Ont i halsen och kroppen. Men jag blir nog inte sjuk "på riktigt". Men lite halvrisig som sagt. Sen är jag trött med. Man ska inte klaga men det är smått segt att man måste gå upp halv sju varje morgon vare sig man jobbar eller är ledig. Felix skolbuss går 7.25 varje morgon, bara att gilla läget.

Har en sjukt glad nyhet att berätta men suger nog på den ett tag till. Sen planerar jag en tripp till Göteborg med tjejerna. Måste ha saker att se fram emot här i hösttristessen. Så ere!

Kommentarer
Postat av: TereseMammaTillSelma&Harry

Nu blev jag nyfiken! Vad har hänt och vad är på gång nu ;) ??? :)

2011-10-22 @ 10:46:57
URL: http://Terese87.blogspot.com
Postat av: Maria

Haha Ja du för mig är det spännande men kanske låter häftigare än vad det är. Kan berätta för dig när vi ses eller inboxa på FB :)

2011-10-22 @ 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0