Bus eller godis

Började dagen med sovmorgon. Alice kom förvisso inknallandes vid sjutiden men lade sig mellan oss i sängen och såg på tv så vi kunde slumra vidare. Kim började jobba i badrummet. Ska byta ut våran duschhörna mot en kabin eftersom hörnan läckte en del. Så vi var utan vatten fyra timmar. Imorgon är vi utan dusch och jag som har duschnojan, men en dag eller två överlever väl alla. Bara att tvätta håret i vasken i värsta fall :)

På eftermiddagen åkte vi till Maxi och förbi driven på vägen hem. Kom hem och käkade lite, sen drog jag och Felix och två kompisar och deras mammor ut på halloweenpromenad. Samtidigt som svärfamiljen var över på en kvällsfika. Sen blev det magiskt eller vad det heter på svt sen.

När vi kom hem från stan så fick Alice hög feber igen. Hon har haft feber sen i måndags, men det var borta nån dag eller så men kommer tillbaka och alltid på kvällarna och hög blir den. Ska ringa imorgon och se vad de säger. Synd om henne som varit dålig så länge nu. Och understimulerat värre är det här hemma. Nästan deprimerande. har knappt gått ut med barnen sista veckan. Alice har inte orkat och den dagen hon mådde bättre blev Lukas sjuk men hans feber varade bara 1-2 dagar. Hon vill inte äta heller, men äter lite mer nu än i början iaf. Kan tro hon gått ner nåt kilo.

Min brorsdotter och svägerskan är i Thailand och det var jobbigt för brorsan när de åkte. Men han åker snart ner till dem. De är i Bangkok och det känns så där. Kändes inte bättre av att få veta att Emeli ramlat ur sängen och fått uppsöka sjukhus. Hade fått en liten spricka i armen. Dessutom är P gravid. Det var det som var det stora, roliga jag skrev om för nån vecka sen. I april blir jag faster igen, underbart! Oj vad jag saknar dem!




Fräscht va?


Lite bättre nu


Monster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0