Looking up!

Just nu verkar det gå våran väg ändå. Jobbade hela dagen och kom hem till tre glada barn som sprang runt i trädgården. Och en man som stod och hade klippt ner två buskar och med släpkärran full av grenar. Han har dessutom sågat sönder en skiva i köket, byggt nytt, städat där och släpat in en tung frys. Plus rensat och städat skrivbordet och tagit hand om barnen på bästa sätt! Barnen är så harmoniska efter en dag med sin pappa! Felix feber är borta, Kim mår bra och ingen mer är sjuk. Blir det ingen mer skit nu så åker vi imorgonbitti. Mitt hjärta blöder dock för lillebror som vi tyvärr måste lämna hemme imorgon. Det är ju brorsan som skaffat biljetterna och han fick bara köpa 8. De har ingen som kan ta Emmy och hon ammas ju. Tröstar mig med att han inte förstår. Men idag har barnen pratat om att åka karuseller och när de berättade om flumriden hade han sagt att det lät så roligt och att den vill han åka. Sen har han tjatat på mig hela kvällen att vi måset åka till piraterna (på legoland) för han tror vi ska dit och åka karuseller. Visst han är lite liten men han skulle älska det oc det känns att lämna lilla hjärtat hemma. Men han skulle få åka till badhuset med mormor så han får det bra han med. Mamma har tagit semester imorgon för att ta hand om Lukas. Tog med henne för att leta efter en jacka till Felix. Hittade ingen men däremot en jacka och ett par överdragsbyxor till Alice som mamma valde att betala. Fick köpa kläder till Felix på Stadiums hemsida nu på kvällen istället. Handlade även en ny regnjacka till Lukas. Köpte fel stl sist så den efterskänker vi till Ville tänkte jag. Så 1600 på kläder bara idag. Sen ska det till fleecefodrade regnkläder, skor till alla och nya mössar mm. Inte billigt att ha barn, speciellt inte när det finns så mycket snyggt att handla.
Sitter och lyssnar på riktigt hög musik och jag älskart. Har ju lurar på mig och Kim tar varje chans att skrämma skiten ur mig. Han hoppar på mig och jag håller på att skita ner mig varje gång. Snabb som en vessla är han med. Nu ska jag knoppa. Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0