Sjukdom

Åkte hemifrån tidigt imorse. Visade sig att Kim fick stanna hemma och vabba. Felix är sjuk. Misstänkte att det kunde bli så. Han blev förkyld igår och fick ont i halsen. Idag har han haft upp till 39 graders feber och är inte alls speciellt pigg. Jag har haft halsont i en vecka, men inte så mycket men ändå kännt av det. Tydligen så går det halsfluss så vi skulle hålla lite koll så det inte var det han hade. Kim känner sig heller inte helt bra. Känns tråkigt att han redan efter bara en vecka ska gå och bli sjuk. Imorgon ska de ta skolfoto och dagen efter tror jag det är så skulle man komma dit och ta individuella. Eftersom skolan inte vill ha ansvar för det längre, samma med förskolan där fick man boka in sig. Känns tråkigt, men det värsta är att vi skuklle ha åkt till Liseberg på onsdagen. Både jag och Kim har tagit ledigt från jobbet. Men men man kanske inte ska kasta in handduken än. Känns bara så tråååkigt! Nu sova, ska upp i ottan imorgon. Idag vard et lön och det firade jag med att handla kläder och barbiedocka till Alice, presenter till Emeli samt fyra filmer till oss. Vill handla allt jag ser! Strolar efter kläder, möbler, gardiner, tapeter you name it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0