I miss him!

Det gör mig inte så mycket att han är iväg och jobbar. Det går bra. Jag och barnen har det bra här hemma. Jag orkar inte elda så det är lite kallare det är det. Jag får kämpa lite mer för att få all logistik att gå ihop. Ibland sliter jag mitt hår för att få det att gå runt och man ska inte klaga We´re doin´ allright! MEN: Just ikväll känns det i hjärtat att han är inte är hemma! När jag i panik inser att vi har löss yet (fuckin´) again! Blir galen! Ger alla tre barnen en ren dunderkur och kammar sen ut döda löss och ägg tills fingrarna och hårbottnarna blöder! Nej då så illa är det inte. Samtidigt skojar jag med barnen. Dansar segerdansen och slår med nävarna mot varandra och skrålar att inga löss ska få bo i mina älsklingars små huvuden. Knappt så att varmvattnet räckte till alla tre, speciellt när jag inte tar mig för att elda heller. Nu kör jag pannan på elen resten av Kims bortavistelse! Barnen var sammarbetsvilliga ikväll och gick med på att skippa sina godnattsagor när jag förklarade att jag var tvungen att ta den tiden för att äta mat (inte ätit varken lunch eller middag idag, jag alltså!)
 
Igår längtade han lite extra efter oss, idag är det vi som längtar! Imorgon är det Lucia på barnens förskola. Jag kan inte titta på dem. Jag kan bara jaga upp dem i ottan och lämna dem till förskolepersonalen i klädda vita linnen klockan sju på morgonen för att jäkta vidare. Nu klagar jag igen, men det gör ont i hjärtat vill jag lova!
 
Nu till nåt mer bright and shiny! Hälsade på Mia och Tobbe och deras Love idag. Charlie var med också! Fick sålt biljetterna till Robbie och hämtade biljetterna till Gbg på lördag.
 
Nu ska jag krypa i sängs för imorgon ringer klockan okristligt tidigt. Puss på er!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0