Cry me a river

Ännu en helg är över och vi har inte gjort så mycket alls. Igår åkte jag och Kim på husvisning. Vilket ruckel! Massvis med potential men alldeles för mycket att göra. Detta visste jag redan men alltid kul att titta. Golvet var rejält mjukt på ett ställe. Efteråt åkte vi och fikade med svärfar och Yvonne. Sen hem till kidsen och fixade mat och efter maten såg vi på Ronja Rövardotter hela familjen. På kvällen blev det Gladiatorerna med Felix.

Imorse tog vi sovmorgon, sen städade jag och plockade tvätt. Sen satte vi Lukas i vagnen och Alice på bobben och gick hem till mamma där vi åt mat och sen hem igen. Nu ligger alla barnen och imorgon är det en ny jobbvecka igen. Den avslutas på bästa tänkbara vis. Och den kommer att gå fort, det är typ bara måndag och fredag tycker jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0