En vanlig lördag

Är inte den flitigaste på att blogga just nu. Men det händer liksom ingenting. Jobbar på dagarna och kommer hem till familjen där det äts middag, torkas, diskas, hängs med barn som sen läggs för att jag ska jäsa i soffan en sväng. Sen sova och sen börjar det om igen.

Imorse tog jag sovmorgon och sen drog jag in till stan för att fylla på skafferiet. Köpte fem papperskassar med mat på Maxi. Nu är det sötebrödsdagar igen i familjen Krisnevski/Röös. Jag känner en oerhörd tillfredsställelse när skåpen är fulla här hemma. Sen har jag hängt med kidsen. Både Felix och Alice har en varsin kompis här så det är full rulle. Pojkarna leker hotell och jag har precis bokat ett dubbelrum.

Kims syskon kanske kommer förbi på en fika om några timmar. Annars bjuder inte dagen på så mycket mer. Film med darlingen ikväll. Men det är ganska gott att ta det lugnt med faktiskt. Lite lagom så där.

Om två veckor åker vi till Göteborg över helgen. Har inte träffat brorsan och Emeli på fem månader och så kan vi bannemej inte ha det! Och imorgon är det brunch med tjejerna så lite saker att se fram emot finns det allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0