Semester!

Åkte på kryssning med svärfamiljen i lördags. Mamma kom hit och passade pojkarna och Alice fick åka till farmor i ett par dagar och kommer hem lagom till Kimpas födelsedag imorgon. Kryssningen var bra! Åkte bil upp och sen åkte vi ett dygn med Silja Galaxy. Blev buffémiddag, drinkar och sen kom vi i säng runt tvåtiden. Dagen efter blev det ännu mer mat och taxfreeshopping. Kom hem runt elva igår kväll. Idag gick jag upp och duschade och fixade mig för att åka och jobba. Döm om min förvåning när jag fick ett telefonsamtal som sade till mig att jag inte var väntad denna vecka. Däremot nästa och veckan efter det, vilket betyder att jag är dubbelbokad den veckan. Jag har gått tillbaka i historiken och jag är bokad dessa veckor men nånstans längs vägen har det alltså gått fel. Förutom att jag missar ett par tusen så känns det helt okej. Jag får en hel vecka med min familj! Idag kom nämnligen brorsan och tjejerna hit för att bo hos mamma nån vecka. Passar väldigt bra att vara ledig då. Vi åkte och hämtade dem och sen åkte jag, Kim och Lukas till Karlstad för att köpa elkablar (som inte fanns att köpa i Kristinehamn så mycket för att handla lokalt). Kim drar ju om elen i huset och behövde andra kablar till spisen. Nu efter en massa krångel är den inkopplad igen. För min del kunde den gärna vara ur funktion längre ;) På kvällen kom Magnus och gänget över på fika. När de åkte hem lade vi barnen. Imorgon ska Felix åka till Sthlm med sin mormor ett par dagar. Så vi blir ett barn kort igen. Har inte träffat Alice sen i lördags, börjar sakna henne. Sen när Felix kommer hem så får alla stanna på sin plats ett tag. Hon är så söt och go. Pussade hennes tjocka lilla kind flera ggr under kvällen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0