Tlött

Redo för graven tror jag, sängen åtminstonde. Är så fucking jävla trött rent ut sagt! Lukas sov ju mellan oss inatt så jag sov inte alls speciellt bra. Sen ringde klockan tidigt och jag var på jobbet innan sju. Sen mötte jag upp en bekant. Hon går igenom en jobbig grej just nu och har ett stort behov av att prata. Jag lyssnar givetvis och försöker att komma med goda råd. Och hon pratade nonstop i 1,5 timmar. Det här låter väldigt egotrippat men jag blir helt slut efter en sån här grej. Blir jobbigt för hjärnan liksom. Men det är det värt. Lyssnar gärna. Sen kom jag hem och mötte upp barnen som var på väg ut. Vädret var ju skit men de hoppade runt i pölar en stund. I fleecefodrade regnkläder ska tilläggas. De frös och ville ha dem. Sen gick vi in och jag lagade mat och sen var jag slut som artist efter det. Orkade knappt med barnen och tappar lätt tålamodet. Och så vill jag inte ha det, men jag funkar inte när jag är för trött så är det bara. Nu ska jag lägga Felix med sen blir det lite SATC sen ringer klockan tidigt imorgon med. Tack för mig och hoppas ni har det gott i regnet! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0