Freitag

Idag mår jag faktiskt lite bättre. Febern håller sig borta opch det hoppas jag att den fortsätter att göra. Jag hostar och snorar massvis och orkar fortfarande inte så mycket. Skulle så gärna vilja gå ut i solen med mina yngsta barn. Men jag vet inte riktigt om jag orkar faktiskt. Igår kväll var det pest och pina febern sjönk aldrig trots tablett. Satt och läste bok för Alice och grinade eftersom rösten inte alls pallade. Alice är tillbaka helt och hållet. Hon åt massvis med frukost och leker men är fortfarande lite trött och det är ju inte så konstigt. Felix är fortfarande sjuk och idag har han högre feber än igår och ligger mest och ser på tv. Imorse sa han att han inte skulle spela dataspel idag så då mår han inte bra inte.

Sitter och tittar igenom gamla kort. Felix är snart nio år, det känns helt knasigt faktiskt. Har jag och Kim en nioårig son liksom? Kommer så väl ihåg när jag kom på att det var dags att skaffa barn. Tror att det var feb/mars 2002. Kim var genast med på noterna men vi tyckte att jag kunde äta upp de sista tre kartorna med p-piller som jag hade hemma. I samma veva köpte vi det här huset. I slutet av juni flyttade vi in och den första juli tog pillren slut. I augusti blev jag gravid och sen i maj 2003 kom han till oss vår första son. Sen blev det två barn till men det är en historia var för sig.

Jag är så fantastiskt glad för att jag träffade Kim och att vi fick tre underbara barn tillsammans.






Birk Borkason?














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0