Helg i böppa

Har ganska nyss kommit hem från en helg i Örebro. Åkte i lördags fm och shoppade mötte upp Veronica och åt en god lunch på stan. Sen drog vi till stugan och där blev vi faktiskt kvar. Köpte hemkörd mat, pratade och drack cider. Alla säger att de tycker att man ska gå ut bara för att man är bort. Jag kan hålla med till viss del. Men å andra sidan så vill man bara umgås ostört och chilla. Skulle ha varit trevligt med ett restaurangbesök men det här var minst lika trevligt. Såg film på kvällen med. Dagen efter åt vi frulle och städade och begav oss till Marieberg och shoppade ännu mer, fikade sen lunch på Max på vägen hem. Fick en hel del shoppat, kläder, parfym, halsband, ram och massa kläder, mest till kidsen som vanligt. Enda jag ångrar att jag inte köpte var en ursnygg ljuslykta från Lauras house, god damn it vad snygg den var. New england!

Har haft en underbart härlig helg. Jag är så glad att jag har så fina vänner som jag kan ha så roligt med som jag kan. Tack!♥




Linda demostrerar en mindre charmig sexställning på porrfilm där mannen visar både pung och röv.


Superwoman diskar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0