Schleten

Dagen har gått i ett. Jobbat, fikat med en bekant och lekt psykolog, handlat ny handväska och sandaler till två av barnen. Hem och varit med barnen, badat dem och fixat middag. Innan dess tvättade jag av mig och satte på mig mjukisdressen. Sminkade mig igen och slängde i mig middag stående vid diskbänken. Sen iväg på föräldramöte i Felix nya klass. Sen hem, har massvis jag borde göra nu men jag är lite utpumpad faktiskt.

Men å andra sidan så är jag inte hemma förrens tidigast 18.30 imorgon eftersom jag stänger. Då hinner man inte heller så mycket och sen drar vi söderöver på onsdagmorgon. Och det finns hur mycket som helst att göra inför denna tripp. Men orken är slut.

Fixar lite imorgonkväll och sen upp tidigt på onsdag, det funkar det med. Sov riktigt dåligt inatt eftersom nån "spökade" för mig, eller inte skumt var det iaf.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Du hittade en väska du gillar, bra! Vem härjade hos dig inatt då tro? Skumt! Stor kram fina Maria.

2012-05-21 @ 21:45:11
Postat av: Linda

Glömde skriva att det var från mig:) // lailit

2012-05-21 @ 21:47:46
Postat av: Maria

Ja äntligen hittade jag en som var okej. Men idag vete fan. Fastnar ju lätt för saker. Men en kompis ifrågasatte hur länge jag haft den förra. Men det är inte lätt att hitta en ny som har det! Kanske bara var katterna eller kanske Uno vem vet

2012-05-22 @ 08:54:12
Postat av: Jeanette

Hahaha Uno

2012-05-22 @ 13:03:34
Postat av: Maria

Haha ja den jäkeln har ju ställt till det en del så vi skyller på honom once more tycker jag ;)

2012-05-23 @ 07:38:59
Postat av: Linda

Haha ja Uno lär du ha i hasorna resten av ditt liv :)

2012-05-27 @ 07:45:05
Postat av: Maria

Linda: Troligtvis, han är en efterhängsam jäkel den där ;)

2012-05-31 @ 19:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0