All alone

Tisdagmorgon och jag sitter med hög musik och är helt ensam. Känns skönt! Är förkyld, men inget jag lider av. Ryggen krånglar också. Kanske är ryggskott på gång. Haha vadå måla fan på väggen. Stop it! Barnen är iväg på teater med förskolan/fritids och Kimpa drog till Sthlm för en timme sen. 
 
Helgen har varit bra. Vi har handlat, lekt, sett på film och bra serier och ätit gott. I söndags var jag och Alice iväg på lekdate och gårdagen spenderades inomhus med barnen. Grannpojken kom hit redan vid sju eftersom det var PKU på fritids. På eftermiddagen åkte vi in och handlade så skåpen är fyllda hela veckan lång. 
 
Nu ska jag nog spraya näsan lite och sen se på lite Greys! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0