and SHE goes on and on

Det här jag skrev med folk som är sura, gnälliga eller snackar skit om varandra. Jag ska kanske förtydliga mig lite. Till viss del förstår jag att folk gnäller men ofta gör man det helt i onödan. Och man betungar sina medmänniskor och skapar dålig stämning. Jag brukar för det mesta gå runt och vara glad och nöjd. Jag försöker dra skämt och lätta upp stämningen. Är jag på fest så är jag den som sitter i mitten och talar mest och får flest att skratta högt. Jag är inte bra på speciellt mycket men just sånt är jag bra på. Jag har en sjujävla social kompentens och går fram och påbörjar konversationer åt höger och vänster. Jag har ett bra liv. Jag har tre fina barn, massa fina vänner, ett hus att bo i och en bra man som får mig att skratta och må bra och som fortfarande gärna ligger med mig. Jag inser att det är lättare för mig att le och tänka positivt än för en del andra. Men grejen är den att tänker man positivt så blir livet faktiskt så jäkla mycket lättare, jag lovar! ÄN är jag inte bitter och blir jag det så snälla skjut mig! Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilket härligt inlägg:) fattar inte att folk kan vara sura och griniga som vissa är. Om vi bumpar ihop på maxi kommer jag inte sura iaf:) trevlig helg!!

Svar: Haha nej det finns liksom ingen mening med det! Låter bra det, ska inte bli sur jag heller det löver jag! :)
mariia

2012-09-29 @ 02:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0