Don´t know if I can yell any louder

Idag har jag jobbat och efter det drog jag ner på stan för att handla lite kläder till barnen. Kim kom och mötte upp mig och så handlade vi kläder till honom med. Åkte upp till Felix skola och gav honom en nyckel så han kunde åka hem. Sen direkt till låssmed för att göra en egen nyckel till Felix. När jag kom hem gick jag och hämtade barnen på förskolan och sen hem och röjde. Kim bar in Lukas nya säng som han målat färdigt idag. Jag röjde ur gamla leksaker. Hade fått ett par klänningar i posten. All denna shopping har resulterat i sjutton nya plagg bara idag. Nån som vill bli min gode man? Lukas var lite orolig när han lade sig. Ropade på oss och sa att han sovit färdigt. Men vi förklarade att han nu skulle sova i en säng för stora killar. Det argumentet var han med på. Och det viktigaste av allt var att hans snutterier skulle med till nya sängen som han sa. Fast han är liten och gullig så han säger mina nutterier. Kim är förövrigt tyvärr sjuk. Han har klagat på halsont och snorat hela veckan. Men i natt eskalerade det. Vaknade av att han stod och hackade tänder med en filt i handen och klagade på att det var så kkkallt i huset. Insåg att jag låg utanför täcket och frös inte minsta lilla. Han fortsatte att göra ljud och snora runt. Kände mig smått irriterad samtidigt som jag kände med honom. Visste att jag skulle upp klockan fem och bad honom ta en tablett. Du måste ta en tablett sa jag ett par ggr. Det slutade med att han tog en tablett och jag (och förhoppningsvis han oxå)somnade om. När jag vaknade imorse låg han i fleecemorgonrock och fårskinnstofflor under både täcke och tjock filt. Nu är han hemma och kurerar och jag hoppas att han mår bättre på lördag. Imorgon ska jag jobba och kim och barnen är hemma. Sen ska de till farmor där Felix ska sova. Kim har beställt klipptid till killarna. Själv jobbar jag till halv sju sen ska jag ut och äta med några av mina fina vänner hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Guh va fin sängen blev, han kan den där mannen!

Svar: Visst blev den! Ja han kan verkligen. Han bara åkte och köpte virke på måfå och byggde sen av det. Är riktigt stolt faktiskt!
mariia

2012-09-21 @ 08:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0