Oops

Lovat mig själv, min sambo och min mamma att inte handla så förfärligt mycket. Idag kom lönen och Maria gick och åt utelunch. Sen råkade jag handla kläder till både Lukas och Alice. Sen en kruka med hjärtan på tråd som jag spanat på ett tag. Hoppsan! Men å andra sidan så ska jag till Ullared snart och då kommer jag ju handla. Sen är det födelsedagar och jul. Så vet ni vad vi tar det som ett nyårslöfte istället. Säkert lika svårt att hålla som det om att man ska leva ett hälsosammare liv. Men hey, let´s give it a try!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Du skämmer allt bort dina hjärtan! Fast det ä ju shopping man aldrig behöver ha dåligt samvete för ;)

Adrenalindos som man gärna unnar sig å nästan värt att bara äta nudlar resten av månan.. Hehe..

Eller fortsätt å sälj det som inte blir använt så kan du köpaännu mer! Puss käresta!

Svar: Ja det är ju det och det finns för mkt fint för att kunna låta bli! Haha ja jag menar så!
mariia

2012-09-28 @ 10:08:25
Postat av: Emma

Yo go girl! :))

Svar: Haha tack Emma!
mariia

2012-10-04 @ 20:49:31
URL: http://www.efager.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0