Mitt i veckan

Veckans bästa var när Kims telefon ringde i tisdagsmorse. Samtalet ledde till inställd arbetsvecka i huvudstaden. Tycker det är helt okej när han är borta, men det är så jäkla skönt att ha honom hemma. Blir bortskämd och det är en härlig känsla.
 
Annars är det lugnt med det mesta. Jobbar mest, men har faktiskt tagit ledigt på fredag. Skulle ha jobbat 8-17 och sen skulle jag stanna kvar i stan för att åka till Karlstad på kvällen. Lukas fyller år på fredag. Och mitt hjärta klarar inte riktgt av att inte träffa honom på hela hans födelsedag. Så det fick bli så helt enkelt. Sen på lördagen blir det kalas för släkten. Tänk att våran lilla terrorist fyller tre år! Sanslöst!
 
Nu ligger de små och Felix kom just hem från sin karate. Ska lägga honom med sen kryper jag upp i soffan brevid hun. Är ju Greys ikväll!
 
(Önskar innerligt att jag kunde få ihop ett vettigt blogginlägg nån dag. Men det händer ju liksom inte så mycket).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0