This little things

Ska försöka att publicera ett inlägg här. Får väl se om det funkar eller inte. Mitt internet suger kan man säga. Krånglade för nån vecka sen men sen gjorde Kim nåt och då blev det normalt igen. Men nu krånglar det igen. Går knappt att öppna sidor, måttligt irriterande.
 
Har inte hänt så mycket sen sist. Lukas har blivit sjuk. Tyckte han var varm i söndags och mycket riktigt. Både feber, hosta och snor. Inatt kom han upp till våran säng och pratade om yoghurt och han var varm som ett element. Han fick vatten som han fick upp direkt sen en supp och sen fick han sova mellan oss. Idag har det inte varit mycket med honom och när jag kom från jobbet så sov han på soffan. Nu på kvällen var han lite piggare och hade "bara" 39 graders feber, under dagen hade han haft närmare 40. Så Kim är hemma från Sthlm och förutom att han tycker att det är mysigt att vara hemma och kramas med barnen så är han ruskigt uttråkad. Passar inte honom att vara still. Men jag är glad att han är hemma. Kom hem till nybakad sockerkaka. Bara en sån sak!
 
Har jobbat som vanligt och gjorde igår monsterpasset 6.30-19.30. Så jobbar jag varannan måndag, men det går bra faktiskt. Tycker att mitt jobb är väldigt roligt som tur är!
 
Alice har idag även tappat sin tredje tand! Den fastnade i ett päron och hon visade mig stolt gluggen när jag kom hem. Lilla snäckan! Och Lukas ropade på mig för att sen när jag öppnade hans dörr så sa han sömndrucket att han älskade mig. Fina små barn!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0