Utedag

Spenderat dagen i sättrabacken med jobbet idag. Lotta är dagens hjälte som skickade hem mig två timmar tidigare. Så jag kunde ta igen lite tid med barnen. Och det har jag faktiskt gjort. Kom hem och sen hade vi mys allihop. Kim körde Felix till karaten och jag var hemma med de minsta. Har precis ducshat dem och lagt dem. Imorgon ska de få vara på förskolan för första gången på två veckor och detta är de mycket nöjda med. Första veckan var Lukas sjuk sen har de haft sportlov. Men imorgon ska Kim på möte så då måste vi lämna bort dem en stund. Innan jag åkte hem svängde jag förbi Kappahl och Lindex och köpte nya kläder till alla tre barnen. Alice älskade kläderna och var alldeles uppspelt. Köpte kläder helt i hennes stil med andra ord tunikor, klänningar och legging som typ är det enda hon sätter på sig. Hon är verkligen en sommarflicka och skulle trivas bäst i ett varmt land.
 
Igår gick vi på bio efter att jag slutat jobbet. Gick på Röjar Ralf. Lukas missade att det var trösklar och ramlade två ggr innan vi ens hade hunnit satt oss. Han grät och sa att han vill åka hem. Skjut mig på torget kände jag, men sen vände det. Han fick en gottepåse och kom på bättre tankar. Men alla andra runt oss lät, grät och surfade på sina mobiler. För att inte snacka om hur salen såg ut efteråt. Visst jag förstår man kan spilla men alltså man kan röja lite efter sig också. Såg förjävligt ut med popcorn och skräp överallt. Men det var rätt trevligt ändå. Skönt att inte vi var värst iaf om man nu kan säga så.
 
Nu blir det snart soffan och invänta Greys!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Låter härligt!!

Svar: Sure was!
mariia

2013-02-28 @ 09:55:37
Postat av: Tina

Hahaha "Skjut mig på torget" det var kvällens garv hemma hos mig :)

2013-02-28 @ 21:48:04
Postat av: Maria

Haha kul att man kan roa! :)

2013-03-01 @ 19:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0