Umgänge

Idag har vi äntligen gått ur huset, upp ur dvalan! Mitt försök att somna i tid igår gick i stöpet kan man säga och jag stängde inte tv:n försen efter halv två. Men pallrade mig upp innan åtta imorse åtminstonde. Nu ska jag förresten sluta skriva och tjatat om detta ämne. Intresseklubben antecknar menar jag ;)
 
Idag åkte vi hur som haver till stan. Jag var iväg på en grej och sen åkte vi hem till Tina och fikade. Sen åkte hon och Kim ner och köpte en ny tv till henne. Servicen var väl lite så där och hon åkte på att få ta med sig hem en visningstv utan att få den billigare eller ens bli tillfrågad om det var okej med henne. För då hade köpet redan gått igenom och Kim hade hämtat dit bilen. Vi var med henne förra gången hon köpte tv också och det lustiga är att då prackade de också på henne ett visningex. Men snygg var den och det blir nog bra. Sen köpte hon hem pizza och sallad till oss. Lyx! När vi kom hem så var det bara att slänga de små i sängen och ta kvällen! Sitter och inväntar Fjällbackamorden.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0