Göteborg i bilder

Sista dagen i Göteborg spenderade vi i Härlanda tjärn. Den här gången var alla med, även Phromn som jobbat i lördags och Magnus i fredags. Vi tog med oss en engångsgrill och korv som vi grillade, till efterrätt åt vi glass som vi köpte i kiosken. Barnen badade och lekte. Det var en mycket fin dag! Och den avslutades med mat och mastodontfika på mitt favvohak Le croissant. Tågresan hem var inte helt kul. Det var svettigt, ungarna var småsura och jag var trött som en gnu. Men nu är vi hemma och det känns fint. Vi har haft ett par härliga dagar tillsammans. Att åka själv med barnen var inga problem alls.
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Känns jobbigt att jag ska jobba imorgon. Inte för att jag inte trivs på jobbet. Men på sommaren är det bra segt. Det är lite barn så dagarna blir långa. Man kan inte hitta på så mycket med barnen. Och man vill bara vara hemma med sina egna. De ska vara på vita huset i Björneborg en vecka. Blir ju bra det med såklart. Spännande med nytt! Där får de vara en vecka, sen hemma med Kim en vecka och sen en med oss båda och en med mig. Jag jobbar alltså två veckor nu och sen är jag ledig två igen. Ser jag fram emot!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0